Tamara en Bas

Richard heeft een ontzettend leuke ceremonie gedaan met onze eigen uitgekozen liedjes zelf gezongen tussendoor.

De spanning was er binnen no time vanaf en dat is fijn. We hebben de afgelopen dagen veel terug gekregen hoe leuk hij het deed. Onze complimenten!!

Dank je wel!!

Tamara en Bas 

« Naar het overzicht