Erik (gast)

Ik was gast bij de ceremonie van Job en Carmen op 30 mei jl.

De ceremonie was enerverend, dynamisch, geestig, origineel, met oog voor details, gewoon heel leuk!

Zeker aan te bevelen!

Erik

 

« Naar het overzicht