Ella en Martijn
Ik laat niet vaak zulke goeie reviews achter maar…..
Wij hadden ons geen betere trouwambtenaar kunnen wensen dan Richard. Vanaf het eerste moment wist hij met zijn humor en warme persoonlijkheid alle spanning direct weg te nemen, waardoor wij echt konden ontspannen en genieten van onze ceremonie.
De ceremonie was persoonlijk, grappig, emotioneel en precies zoals wij hadden gehoopt. Nog steeds horen wij van vrienden en familie terug hoe ontzettend leuk en bijzonder zij het vonden.
Richard weet echt een sfeer neer te zetten waarin iedereen zich betrokken voelt. Ook de voorbereidende gesprekken waren ontzettend fijn en gezellig. Het voelde meteen vertrouwd en er was alle ruimte voor persoonlijke verhalen en wensen.
En alsof dat nog niet bijzonder genoeg was, heeft Richard ook gezongen tijdens onze ceremonie. Dat was werkelijk waar prachtig en nóg mooier dan wij ons hadden kunnen voorstellen. Het maakte ons moment extra speciaal en onvergetelijk.
Wij kijken met enorm veel liefde terug op onze dag en zijn Richard ontzettend dankbaar voor zijn geweldige bijdrage hieraan. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een warme, grappige en betrokken trouwambtenaar!
Ella en Martijn