Dank!
Lieve Richard,
Wat heb je een prachtige ceremonie verzorgd voor Tamara en Bas. Heel natuurlijk, bijzonder, muzikaal omlijst en een grote vleug humor.
Nog niet eerder zo’n leuke ceremonie bijgewoond.
Dank daarvoor, ik heb heel veel leuke reacties gehoord. Ga vooral zo door. Dank je wel voor je bijdrage aan een prachtige trouwdag!!!
Ik zal je zeker aanbevelen als dit op m’n pad komt.
Ancilla Bouwmeester, moeder van Tamara.